Alla inlägg under september 2009

Av Arga Rut - 30 september 2009 12:45

Är ledig i två dagar nu och det är ju ruskigt skönt kan jag tala om.

När jag hade influensan kände jag av att jag hade lite ont i hjärtat en dag men funderade inte riktigt på det men idag har jag haft samma känsla och det kanske är dax att jag bokar tid hos vårdcentralen för ett litet EKG.

Vi har konstiga hjärtan i släkten så jag blir inte förvånad om det skulle va nått problem med mitt med =o(

Man blir ju lite smått rädd men som gammal vårdpersonal så går inte jag till läkaren i första taget iallafall men ibland får jag ta mitt envisa jag i kragen och tänka om.

 

Tjejerna har haft  håltimme så de har varit hemma och stökat runt men är nu tillbaka i skolan.

Tror att jag ska lägga mig en stund och glutta på tv och vila lite.

 

Hörs sen!

Av Arga Rut - 28 september 2009 06:15

Ja regnet pissar ner utanför och jag blir ännu tjurigare än vad jag normalt är på morgonen.

Attbehöva gå ut i regnet och vänta på bussen jo jag säger då det JIPPIE!!

 

Längtar tills klockan klämtar 16.30 = Hemgång från jobbet sedan är det bara en dag kvar tills jag får två underbara lediga dagar.

 

Ha det!

Av Arga Rut - 27 september 2009 02:41

Jisses vad jag längtar till min kudde nu!

 

Skall sova som en galning sedan skall jag upp igen, jobba lite övertid, åka och storhandla och sedan självdö av ren utmattning i soffan. Detta kommer att vara min Söndag gott folk, hoppas att ni får det lite lugnare och skönare än jag iallafall.

 

Kram

Av Arga Rut - 26 september 2009 21:18

Kollegorna kommer att droppa in strax så då blir jag ju lite gladare =o)


Hej hopp

Av Arga Rut - 26 september 2009 15:02

Nu får det bli bot och bättring på det här med bloggeriet!

 

Har haft sjukt mycket att göra och har fortfarande så jag hinner knappast med mig själv men detta kanske kan bli en liten fristad så att man kan pusta ut ....... men inte just nu för jag skall strax iväg!

 

Kramen

Av Arga Rut - 3 september 2009 22:38

Mer inläggkommer under den närmaste tiden!


Hej hopp så länge

Ovido - Quiz & Flashcards