Alla inlägg under juni 2010

Av Arga Rut - 30 juni 2010 05:01

Två nätter på rad och man är helt slut kan jag meddela.

 När jag kommer hem skall jag sova, sova och sova lite till.


Har  16 arbetspass kvar sedan är det semester ..... kan det bli bättre ... tror knappast det =o)


Ha det så gott!

Av Arga Rut - 23 juni 2010 06:26

Jajamensan idag slutar jag redan klockan 16.00 och gubben kommer och plockar upp mig sen är jag ledig i 4 dagar. Vi åker bort till lantstället under midsommar och det ska bli så sjukt skönt!

Har sedan 1 månad kvar  till huvudsemestern och en sak kan jag lova JAG SKA NJUTA FÖR FULLA MUGGAR.


Ha en bra dag gott folk

Av Arga Rut - 21 juni 2010 20:53

Tiden bara rinner iväg och man hinner ixom inte riktigt med att skriva av sig här!


Jobbar, jobbar, jobbar och däremellan försöker jag vara en bra mamma, fru och vän ..... tror att jag lyckas men ändå känns det inte så vissa dagar.


Irriterar livet ur mig på en viss person och ja jag vet att man inte ska slösa energi på sådant men den här flickan vet ta mig tusan inte riktigt var gränserna går.


Kliv lite till på mina tår och nerver så kommer jag att skälla ut dig som en bandhund kan jag lova, tur att inte människan finns i min närhet för då hade jag gjort det för länge sedan. Måste ju ha med i beräkningen att personen inte är så gammal så livserfarenheten är ju inte så värst stor men att tro att den är det och bara låta grodor hoppa ur truten det retar ihjäl mig!


Nej nu pausar jag lite till!


Ha det så gott

Ovido - Quiz & Flashcards