Alla inlägg under juli 2010

Av Arga Rut - 22 juli 2010 06:24

Då skall jag strax börja jobba, det är bara idag, imorgon samt övermorgon kvar .... sen SEMESTER! Sitter ju inte och gråter över det direkt *asg*!


Vi kommer att åka iväg en sväng första veckan, hem och mellanlanda lite sedan åka iväg till ett annat ställe och sedan hem igen efter detta tar vi bara dagarna som de kommer med lite besök hos vänner osv. Skönt att bara ta det lungt och inte stressa ett tag.


Vet inte riktigt vad mina tjejer ska göra idag, de kanske shoppar loss lite eller så sitter de väl hemma och bara är, det är ju inget fel med det heller =o)


Ha nu en underbar dag!


Av Arga Rut - 21 juli 2010 22:28

Jag är en person med många åsikter men jag stöttar inte ut alla till höger och vänster. Alla i världen ser olika ut, tack gode gud för det .... När jag var yngre (kmt) yngre var jag extremt smal och fick alltid höra det och fick givetvis världens komplex. Här nu en av mina döttrar som ser likadan ut och det är ju ta mig fan så illa att folk stirrar och det är väl ok men sen här vi dem som går ett steg längre. Kärringar som maste påpeka högt och sjukligt om hur hon ser ut, hon är ju inte döv och hör ju vad som sägs. Nästa gång det händer och jag är med blir det en explosion. Dryg kärringar håll er ur vägen sager jag bara! Misslyckade patetiska varelser utan liv, skvallerbyttan i kvarteret osv inte fan kan ni må gott. H skulle det kännas om jag högt sagt att kolla väljarna på tanken och stirrar ?? Nej be gone! Så där ja nu var detta sagt så ha en bra kväll....

Av Arga Rut - 7 juli 2010 22:01

Sitter här och lyssnar på musik och njuter av att jag är ledig i morgon. Ska bara nyss med familjen och förhoppningsvis öppna nått litet paket eller kanske två. Saknar min farfar, morfar och farmor men så är det varje år när jag fyller år, det blir liksom inte fulländat utan dem. Ja ja åren går det är bara att acceptera! Ta vara på er. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards