Alla inlägg under mars 2010

Av Arga Rut - 17 mars 2010 06:42

Alldeles strax om en ynka liten pytteliten stund slutar jag jobbet för det här passet ...... USCH avskyr att jobba natt ! ! Ska nog snarka loss fram till klockan 16 idag och sedan blir det en underbart mysig slapparkväll i soffan   

 

Skall ju jobba både på Torsdag och Fredag och sen är det utbildning i en vecka sen kanske man kan ta och låta livet vara lite vanligt ett tag.

 

Med detta lilla meddelande önskar jag er godmorgon och vinkar glatt god natt!

Av Arga Rut - 16 mars 2010 12:05

Jisses här har det varit fullt upp!


Har varit på utbildning 1 vecka och skall gå en vecka till.


Har inhandlat en massa nya möbler till hemmet och det bästa var ju soffan som får min bakdel att le varje gång jag sjunker ner i den.

Har målat lite vägg och skall nu bara få upp taklist och golvlist sedan är den klar oxå. Golvlisterna skall inhandlas till helgen + ett skåp till sedan är det nog ta mig tusan klart. Det har tagit ca 1½ år men det var värt väntan. Jag tror inte att det är mycket kvar från vårt gamla möblemang än sängarna + soffbordet allt annat är kastat, sönderslaget i miljoner bitar =o)


Har fullt upp med tjejernas konfirmation med, har ju bjudit in släkten så vi kommer nog vara ett 20 tal personer i hemmet som skall trängas men finns det hjärterum finns det stjärterum.


Gubben har dagar som är piss och dagar som är bra ..... han måste lära sig att sluta stressa, det kommer men det tar tid.


Ha en alldeles underbar dag nu, själv skall jag lägga mig om en stund då det är nattjobb som hägrar.


Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards