Alla inlägg den 12 november 2009

Av Arga Rut - 12 november 2009 06:14

Det hände en olycka igår kväll här hemma ...........

Gråt, illamående och svimmningsattacker !!!


Jag råkade klämma min ena dotters pekfinger i badrumsskåpet, lilltjejen hade stoppat dit fingret och jag skulle stänga men det tog liksom emot,när jag förstod vad som hände blev det katastrofläge.

Jag stod och skrek NEJ, NEJ, NEJ, lilltjejen började gråta och försvann ut i köket där hennes pappa och syster stod och hjälpte henne.


Allvarligt talat trodde jag att hennes finger var helt av men kan lugna er och mig själv med att det satt kvar. Hon var alldeles vit i ansiktet och jag började må illa och trodde att jag skulle svimma.


JISSES säger jag bara !!


Allt blev bra till slut men det var en hemsk stund i livet kan jag tala om.



Ovido - Quiz & Flashcards