Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Arga Rut - 1 juli 2009 23:09

Var ju ledig idag och tänkte sova ut men lilla jag slog upp ögonen 07.11 ... mycket irriterande men what to do det gick bara nte att somna om.


Har sedan städat, bytt ut gardiner, tvättat, ätit världens godaste thaisallad på balkongen, fixat lite till, ätit rabarberpaj på balkongen och nu har jag precis sett klart på dokumentären på tv om Michael Jackson.


Skall strax lägga mig och läsa lite och sedan somna, skall väl upp lite tidigt imorgon då min pappa kommer.


Ha en bra natt!

Av Arga Rut - 1 juli 2009 08:34

Jo ta mig tusan tror ni inte att det regnar ! Typiskt säger jag bara, det är meningen att jag inte skall få en liten ynka solstråle på nästippen alls detta åt tror jag =o(


Fick ett sms på morgonkvisten från min kusin som undrar om vi har en liten sängplats över åt henne en vecka och ja det har vi ju men vi kommer inte att vara hemma så mycket då semestern börjar samma vecka. Hon får helt enkelt sköta sig själv så gott det går under veckan!


Ska fixa lite här hemma idag då det är pissväder och förhoppningsvis kommer min far upp imorgon, det var planerat idag men allt kan ju ändra på sig.


Ha det så gott

Ovido - Quiz & Flashcards