Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Arga Rut - 2 juli 2009 23:27

Min pappa har haft den hemma hos sig ett låååååångt tag och han har fixat iordning den så att den är som ny JIPPIE säger jag bara. Fick även en jättefin blomsterbukett men rosorna i den är gjorda av trä, ska ta en bild på den sedan så ni får se.

Fick även lite födelsedagspengar som jag inte riktigt vet vad jag skall spendera på men det dyker alltid up något kul. Jag fyller inte år förren i nästa vecka men eftersom vi inte träffas då så fick jag presenterna nu.


Bestämde även att låna en stuga av hans frus föräldrar så det blir nog några dagar ute på landsbygden och det skall bli kul för tjejerna att få se var jag växte upp.


Måste kolla en del saker på jobbet imorgon för uppenbarligen har någon lyckats sjuka mig ..... fast jag har varit på jobbet fattar inget, tur att en kollega var uppmärksam och såg detta. Sånt här kan irritera ihjäl mig .... saker och ting skall fungera utan problem. Visst kan människor göra fel men detta hade kunnat sluta med katastrof om ingen upptäckt det, fatta att jag inte hade fått ut nån lön nästa månad om inget hade uppdagats ... kul semestern hade blivit då + att jag hade inte kunnat svara för följderna. Tur att det går att fixa till iallafall men jag skall ha reda på vem som gjort felet eller jag hoppas att den som ordnar till felet läxar upp den som utfört sakerna i systemet!


Nej nu blir det att lufta lungorna på balkongen!


Ha det!!

Ovido - Quiz & Flashcards