Alla inlägg den 14 april 2010

Av Arga Rut - 14 april 2010 06:07

Man blir ju glad i hela kroppen när man vaknar och ser att solen lyser in genom fönstret, mindre glad blir man för att man ska sitta inne på jobbet hela dagen men jag är ju ledig i helgen så jag kanske kan smyga till mig 10 minuter ute i solen mellan bullbak mm inför konfirmationen.


Var så trött efter jobbet igårkväll så det var knappast sant, den sista timmen orkade jag knappast bemöta allmänheten för det bara snurrade i huvudet på mig så när klockan blev 20 och jag fick gå hem var jag glad.


Tjejerna praktiserar ju nu och de är nog nöjda över sina praktikplatser men de är ju trötta oxå så det har blivit lite kraschlandningar oss emellan men det får man ta. Det finns ju inte så mycket att göra när deras hormoner hoppar och flyger överallt =o)


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards