Alla inlägg den 4 december 2009

Av Arga Rut - 4 december 2009 11:57

Har sovit ganska oroligt inatt, det är mycket känslor, tankar osv som snurrar runt i huvudet. Snart kryper varadagen på igen och man måste hitta ett verktyg så att man kan gå vidare.


Skall vara med pappa idag och vi kommer troligtvis att åka till graven och titta igen samt ta några foton innan alla vackra blommor vissnar och dör. Gravstenen kommer man inte att sätta upp förren till våren och stenen är tagen från C:s favoritställe som är hennes föräldrars torp.


Har många funderingar på hur min pappa kommer att kunna gå vidare men med vår närvar och kärlek så kommer det att gå bra, det måste det ju bara göra. Mitt dåliga samvete finns ju oxå i och med att jag inte finns tillhands i samma stad men det är ju bara att ringa och jag kan villigt erkänna att jag hade kunnat flytta ner hit nu omedelbums. Inte bara för att det här inträffat utan för att här finns mina rötter, min släkt och alla mina fina gamla vänner.


Kärlek till er alla <3

Ovido - Quiz & Flashcards