Alla inlägg den 5 december 2009

Av Arga Rut - 5 december 2009 23:19

.... detta innebär att jag och familjen åker hem och jag vill verkligen inte detta men vardagen måste starta igen med allt vad det innebär.


Jag vill inte lämna pappa även om jag vet att han kommer att klara det här bra, det är ju jobbigt att ha en massa folk omkring sig hela tiden med och inte få vänja sig vid att va själv men ändå ......


Skall bara pusta ut i soffan när vi landar hemma och försöka smälta veckan som varit, det är många tårar och mycket jobbiga känslor som varit och är i omlopp.


Vi skall iallafall upp till kyrkan och graven imorgon innan vi åker hem och även hem till pappa för en kopp kaffe innan vi sticker iväg. C:s familj kommer nog va på plats de med.


Har för övrigt varit hos C:s föräldrar idag på en alldeles underbar middag samt att det var fint att få va på torpet igen, platsen C älskade så mycket.


Det finns även en massa andra saker som dykt upp som min familj kommer att få ta ställning till ..... mer om detta kommer senare men det handlar om ett köp.


Ha nu en underbar natt.


Kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards