Alla inlägg den 23 december 2009

Av Arga Rut - 23 december 2009 08:36

Idag ska de sista sakerna inhandlas sen är jag klar och kommer bara att bedriva tiden med att sitta i soffan på mitt feta arsle och ta det lugnt.

 

Var dödligt irriterad igår över saker och ting men det går över ibland känns det som att allt man gör är fel och att alla andra anser att de gör rätt men men .....

 

Jag gjorde alla köttbullarna igår iallafall och idag skall skinkan in i ugnen, får se om jag gör Janssons med eller om jag tar det imorgon på förmiddagen allt beror på hur mycket jag orkar.

 

Här hemma skall all mat göras jag vägrar ex köpa färdiga köttbullar för i dem kan man få "knaster" = äckliga ben/sen saker BLÄ säger jag bara.

 

Iallafall så önskar jag er en fin dag i hysterins tecken!

Ovido - Quiz & Flashcards