Alla inlägg den 7 december 2009

Av Arga Rut - 7 december 2009 09:38

Nej nu protesterar jag lite, vill ha massa snö nu och inte en massa regn USCH!

 

Ska idag ta med dottern till läkaren för kontroll av hennes knä, remissen skickades från skolan då hennes husläkare inte tog oss på allvar. Hoppas att man kan fixa till det hela för att ha ont i knäna det är inte kul, fråga mig för jag vet då jag har haft värk under sa 21 år.

 

Ikväll blir det bara mys i soffan med en massa tända ljus överallt .... är mentalt slutkörd efter veckan som varit och helvetet verkar ju aldrig ta slut.

 

Just för tillfället strålas min pappa för sina tumörer, trodde att det hade fixat till sig men icke sa nicke skiten är tillbaka. Vet inte hur jag kommer överleva om det inte går att ordna så att hans cancer försvinner, det räcker med sorg nu kan jag tala om!

 

Gör nu det bästa av dagen och bjud på ett leende, det kan göra underverk!

Ovido - Quiz & Flashcards