Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Arga Rut - 8 juni 2009 18:30

Min lilla gubbe kom och hämtade sin trötta fru idag och det tackar jag för. Var hur mycket som helst att göra på jobbet idag men jag är mentalt slutkörd kan jag tala om och orkar snart inte vara trevlig mer!

Men semestern är snart här så jag står ut fram tills dess.


Tjejerna slutade tidigt idag och drog till grönan .... detta är snart deras andra hem och jag kan tala om att guldkorten var det bästa vi inhandlat till dem + sl-kort.


Sedan vet jag en hemlighet som ingen annan vet ..... ha ha ha gud vad kul saker kan va ibland *asg*.


Sitter nu ch tittar ut på regntunga skyar och ser oxå att det blir blött på mina fönster, jävlapissväder säger jag bara. Var är solen, bara undrar ... måste ju bli sommar ordentligt snart. Sa till gubben häromdagen att när jag var liten så var det ju toppenväder jämt men det kanske bara var de soliga dagarna man kommer ihåg, vad vet jag??!!


Ha det så gott!


Kram

Av Arga Rut - 8 juni 2009 05:51

Ja det är vad dagen har att erbjuda i stort.


Får se hur kvällen blir men om jag känner mig själv rätt så slutar den med snarkerier i soffan =o)


Måste ju förbereda fixeriet av tjejerna imorgon med, det skall lockas hår, strykas kläder osv. Vi får va med på avslutningen i år  men det är nog ta mig tusan det sista året ..... =o(

Hade planerat fel så att egentligen skulle jag jobbat imorgon men jag lyckades få semester iallafall och det tackar jag för!


Ha nu en bra dag


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards