Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Arga Rut - 26 juni 2009 17:17

YES .... ledig i hela en enda dag .... kan tala om att jag skall sova ut riktigt länge imorgon. Jobbar sedan Sö + Må + Ti sen är jag ledig i två hela dagar sedan är det ytterligare jobb i 10 dagar sedan är jag fri som fågeln i 4 veckor.


Familjen är på väg hem från Bollnäs så ikväll blir det livat här hemma då jag skall höra på allt de gjort i veckan =o) Det bästa är ju att svärfar trillade i från bryggan ha ha ha ... kan säga att hade jag sett detta så hade jag nog kissat på mig! Han skadade sig inte som tur va!


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe på balkongen.


Hej svejs

Oj

Av Arga Rut - 26 juni 2009 05:55

Hade gått och lagt mig igår och strax efter 12 så pep det till i mobilen, det var min fina kompis L som ville meddela att Michael Jackson hade dött.

Jag hade precis slumrat in så jag var väl inte vid mitt fulla medvetande om man säger så .... 

Ni kan ju läsa vidare här:  http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5432546.ab.


Ovido - Quiz & Flashcards