Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Arga Rut - 25 juni 2009 22:51

... har sovit så lite sista tiden så nu är det nog dax att jag lägger mig lite tidigare för att orka med.


Ska ta och ringa till famijen först bara och önska dem godnatt sedan blir det till att krama kudden, nej förresten jag ska läsa lite först men sedan skall kudden och jag mysa.


Suss sött!

Av Arga Rut - 25 juni 2009 20:25

Nu har man handlat och nu väntar soffan, köpte vattenmelon och en massa glass MUMS.


Imorgon kommer familjen hem igen så jag njuter av tystnaden en stund till sen blir alt som vanligt igen.


Ha nu en underbar kväll, jag tänker ha det iallafall =o)

Av Arga Rut - 25 juni 2009 18:52

Usch hittade inget speciellt att köpa men det blev 3 linnen och en tunika/klänning så man får väl va nöjd.

Orkar inte springa runt i affärer med alla kärringar som nästan sliter kläderna ur näven på en .... fattar inte varför de måste bli så hysteriska över lite rea plagg??!! Ja ja inget att slösa energi på just nu.


Igår var det en gubbe som tittade på mig och sa fy fan ..... jag blev så förvånad så det enda som jag hasplade ur mig var " håll käften". Fattar inte vad han hade för problem, förra året var det en gubbe som kallade mig för djävla gris men då hotade jag honom med att om han inte är tyst så tar jag rullatorn från han men nu blev jag bara paff.

Vissa äldre personer tror visst att de kan säga och göra vad det vill men nej nej nej säger jag bara. Bestämde mig för att nästa gång nån hasplar ur sig skit så skall jag fota dem och sedan lägga ut dem på bloggen ha ha ha.

Ska gå upp till affären lite och handla hem dricka och glass tror jag sedan blir det mys i soffan.


Kram på er

Av Arga Rut - 25 juni 2009 06:42

..... Unnderbara sol!


Njut av dagen


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards