Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Arga Rut - 16 juni 2009 21:26

Kollar på Desperat nu sen blir det sängen!


Ha det så gott


Kram

Av Arga Rut - 16 juni 2009 17:56

Har inte skrivit innan om detta tragiska som hänt med Therese Rojo men det har pratats om och gråtits över här hemma kan jag tala om.

Jag och gubben åkte förbi hennes minnesplats idag efter jobbet och jag började givetvis gråta ......känsloanstormning av stor kaliber!

Usch jag kan knappast skriva om det men bara tanken på vad hennes fina vänner, hennes familj osv  genomlider just nu gör mig så sorgsen.





Av Arga Rut - 16 juni 2009 05:50

Sitter här med en stor kopp kaffe och försöker vakna till liv, det har varit alldeles för lite sömn den sista tiden kan jag tala om. Behöver ha semester då man kan va uppe länge, sova länge och bara göra det man känner för. Att unna lägga alla måsten på hyllanoch njuta av familjen utan att stressa ..... det är ganska underbart.


Ha en underbar dag och måtte nu solen för i helvete skina hela dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards