Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Arga Rut - 15 juni 2009 22:14

där ploppar det upp riktigt gamla vänner och det är ju skitkul. Har en profil på ett annat ställe och där dök det upp en person som jag inte ens visste om han var i livet .... kan tala om att jag blev ganska paff.

Han har inte skrivit något men han har visat att han finns och jag hoppas för hans skull att hans liv har rett upp sig och att han vid 37 års ålder har kommit till insikt att det inte är kul eller sunt att leva ett skitliv som han har gjort.

Jag har sett bilder på hans barn och de är gudomligt vackra och de borde få ha en chans att lära känna den person jag en gång kände och inte den personen som han är idag. Jag hoppas för deras skull att de får den chansen.


Ja jisses säger jag bara ... inget sutar att förvåna mig!


Ger en varm kram till alla jag känner som tittar in här + er som jag inte ens vet vilka ni är =o)

Av Arga Rut - 15 juni 2009 09:42

...... vakna strax innan klockan 08.00 när man har en ledig dag ?? Vaknade av att jag var så attans pissnödig så det var ju bara att kliva upp, sen är det ju en omöjlighet för mig att somna om kan jag tala om.


Sitter här som ett vrak och hinkar i mig kaffe i mängder, tjejerna har redan lyckats med att bråka då ena tjejen uppenbarligen har vaknat på fel sida .... allt man säger är fel och hon bara morrar åt oss. Den andra är ju snabb nog så hon tar ju alla chanser hon får till att reta upp den andra. Välkommen underbara dag!!!!


Nej jag skall inte gnälla absolut inte !!!!


Nej jag är ganska nöjd ändå, jobbar två dagar denna vecka och då handleder jag sen är det ledighet och sommarhuset JIPPIE i  massor.

Nu gäller det bara med att solen dyker upp annars blir ju inte min ledighet som jag tänkt mig.


Ha en riktigt bra dag gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards