Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Arga Rut - 28 juni 2009 16:12

Skall strax planera middagsmaten ..... vet inte riktigt vad det blir. Är svinhungrig, fck bara i mig en banan och en risifrutti till lunch så magen kurrar hej vilt.

Kan ju tala om att när det är en sån häringa värme då tackar man för att man har en balkong med skugga =o)


Ha det!

Av Arga Rut - 28 juni 2009 07:59

Nedräkningen börjar ..... jag går hem om 7 timmar och 15 minuter!!


Har en minut tillgodo nu sedan börjar jag arbetstiden ...... Måtte gudarna se till att folk vill sova, sola och inte höra av sig idag.


Hej hopp

Av Arga Rut - 28 juni 2009 05:57

.... jag är strax på väg till jobbet! Är man idiot eller idiot när man planerar på detta viset ????

Jag kan omedelbart svara = IDIOT


N andra som är lediga kan ju mysa av dagen, själv kommer jag väl va död av trötthet vid klockan 16 ungefär.


Tngeling du är en idiot som planerar som en fiskmåsting!

Ovido - Quiz & Flashcards