Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Arga Rut - 2 oktober 2009 12:04

Usch, nu skall jag strax iväg för att jobba till 00.00 sedan jobbar jag hela dagen imorgon med men på Söndag skall jag va tokledig. Skall sova länge och sedan äta en brakfrulle + att det skall bli Sushi till middag JIPPIE!

 

Gubben skjutsar mig idag samt hämtar hem mig så jag ska inte klaga, fast hämtar han mig inte inatt så kommer jag inte hem överhuvudtaget då jag vägrar att gå ut ensam när det är mörkt. Jag blir totalt panikslagen och det finns så mycket idioter ute så ICKE SA NICKE ...... jag tror att jag även är yrkesskadad och tror snart illa om alla, det räcker med att de tittar på mig en gång för mycket så tror jag att de skall våldta eller döda mig. Ja ni kan kalla mig knäpp det är ok men det är bättre att vara så här än att va helt blåögd och tro att inget händer. Jag vet vad jag pratar om i vissa fall då jag har blivit utsatt en gång och det räcker för att jag skall va rädd för resten av mitt liv.

 

Nej nu skall snyggmasken på eller förresten man kanske skall låta bli för då jävlar kan jag garantera att ingen vågar sig i närheten av mig =o)

 

Kram och ha en bra kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards