Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Arga Rut - 26 oktober 2009 08:43

Skall jobba idag och imorgon men vi drar direkt efter jobbet imorgon sen blir det ledighet hela veckan!

Kommer hem på Lördag igen och på Söndag skall gubben till Göteborg för att kolla AIK, resterande familj stannar hemma och väntar på att han skall komma hem Skrattande

 

Måste ju shoppa lite nödvändigheter idag oxå, sådana dära saker som man måste ha för att inte skrämma omvärlden när man rör sig ute på byn ha ha ha.

 

Får se om jag hittar nån snygg tröja eller så oxå, skulle behöva bxor då jag numera kan ty mig till den bredarslade skaran. Måste börja röra lite mer på mig och inte äta så mycket onyttigt, vill ju inte väga över 100 kg den dagen jag fyller 40. Nu är det ju några år tills dess men man kan ju börja fundera på att hålla kilona nere i god tid kanske.

 

Ha nu en underbar Måndag gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards