Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Arga Rut - 11 oktober 2009 09:25

Jajamensan här har frkylningen slagit till ordentligt, har feber och mår inte riktigt bra. Blev väckt klockan 07.40 av att söthunden ville kissa. gubben tog ut henne på en kort promenix och sedan fick hon mat men jag kan ju inte somna om så det blir till att va trött hela dagen.

 

Tjejerna är nog i hatstadiumet mot oss nu när det har gått upp för dem att det är kyrkobesök idag då konfirmationen börjar, själv på min tid då jag skulle konfa mig fick min mor ett samtal från prästen där han sa att om inte jag dyker upp så blir det a big NO NO till att få va med.

Jag skärpte till mig men jag led för varje sekund kan jag tala om.

Mina tjejer har själva fått välja hur de vill göra och de sa ja så ta ett bett i det sura äpplet och välkomna till guds rike HA HA HA! Nej skämtosido jag tror att de kommer tycka det är kul när de upptäcker att de kan träffa nya kamrater osv ..... om inte annat så blir de nöjda när de får presenter =o)

 

Ska ta mig lite varmt te nu tror jag och samtidigt passa på att önska er en underbar Söndag.

 

Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards