Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Arga Rut - 4 oktober 2009 17:11

Han är lite efter men so what nu slipper jag få frågor om varför han inte har något konto, nu kan hans vänner puffa, skicka bilder, tjata fotboll hej vilt utan att blanda in mig ha ha!!

 

Gubben är och hämtar tjejerna sen blir det mat för jag håller på att hungra ihjäl och en hungrig argarut är inte god att tas med !

 

Ha det gott!!

Av Arga Rut - 4 oktober 2009 13:16

Jisses äger jag bara tyckte att det kändes lite konstigt i baken igår på jobbet och kollade efter ..... jaha jeansen hade spruckit! Ni som vet var jag jobbar kanske förstår att det inte är så jättekul att springa omkring med arslet bart ha ha ha. Det var bara att inse att nu är det slutsnaskat om jag skall bredda på röven på detta viset, attans det var ju mina favvojeans nu är det bara att ta fram de jeansen jag har i garderoben och kolla om jag kan hitta ett par nya som jag får på mig.

 

Hade iallafall en riktigt skön kväll efter jobbet, lagade mat, kollade på tv, beställde hem filmen och somnade .... precis som jag trodde det skulle bli. Vaknade iallafall efter 10 idag och nu är gubben iväg och tankar bilen, tjejerna är och simmar och jag sitter bara här och är ledig.

 

När tjejerna kommer hem ska vi iväg och äta sushi sen blir det en slapparkväll i soffan igen.

 

Ha en fin Söndag!

Ovido - Quiz & Flashcards