Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Arga Rut - 10 oktober 2009 19:46

Så fort folket hörde att jag bara skulle dricka coca cola igår så kom den dära frågan ...... är du med barn?? Vafan kan inte en tös dricka läskeblask utan att va gravid.

 

Försökte precis skoja till det med gubben om vad man ska säga till killar som dricker läsk .... kan tala om att han inte fattade min humor !!

 

Ska strax mumsa i oss lite äppelpaj och sen skall familjen ut med hunden, själv ska jag va kvar hemma. Jag är på g med en förkylning tror jag, känner mig allmänt hängig.

 

Take it easy out there!

Av Arga Rut - 10 oktober 2009 10:22

Familjen är ju hundvakter i 1 vecka och herrejisses säger jag bara .... hunden är ju urgullig och tjejerna har väl aldrig varit så hjälpsamma som nu =o)

 

Skulle ju gått ut med kollegan igår men den stackaren hade jobbat natt och var pisstrött så vi tar det nån annan gång istället.

 

Planerade att sitta hemma och mysa framför idol men då ringde en annan kompis så jag och gubben gick iväg till en liten pub som ligger i närheten där vi bor. Eftersom jag inte vågar dricka alkohol pga hjärtat så blev det coca cola för mig. Satt där nån timme bara sedan kom tjejerna med hunden och mötte upp oss och vi gick hem.

 

Idag blir det nog en lugn dag oxå, gubben skall iväg en stund för att fixa lite biljetter men sen ikväll blir det nog till att hyra liten film och sätta godisskålen på magen och mumsa ha ha ha.

 

Ni får ha en underbar Lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards