Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Arga Rut - 17 oktober 2009 19:46

Skulle ju jobba inatt men det blir inget med det då jag bara sitter och lipar ..... Pappas fru har varit sjuk i 1 år och nu verkar det som att slutet är nära.

 

USCH !!

 

 

Av Arga Rut - 17 oktober 2009 10:13

Blev väckt av hunden vid klockan 08.30, jättekul när man skall jobba natt och önskar sova hur länge som helst!

 

Skall lägga mig sen och kolla på tv och förhoppningsvis somna en stund så jag orkar med natten, det kanske blir lugnt som igårkväll ..... troligtvis är det så för att folk inte har så mycket slantar kvar eller för att det var pissväder ute.

 

Gubbn ska iväg på fotboll senare och tjejerna skall väl plugga då de har en massa prov nästa vecka, det ska bli riktigt kul att se deras första betyg faktiskt. Betygen kommer vara mycket bättre än vad mina var när jag fick dem i 8:an och det gör mig som mamma riktigt stolt.

 

Nu blir det lite kaffe och en panodil!

 

Take care

Ovido - Quiz & Flashcards