Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Arga Rut - 5 maj 2009 19:14

.... Jag pratar om männen/gubbarna som har tubstrumpor och sandaler med kardborreknäppning på JAG DÖR!!


Nu syns de överallt och jag tycker det är så anskrämligt hemskt!


Ja ja nu sitter jag på jobbet och skall väl alldeles strax äta mig en bit mat för det har inte hunnits med än =o( Börjar grina till mig nu!


Hej hopp

Av Arga Rut - 5 maj 2009 09:02

.... här kunde man sova till 10 men icke sa nicke klockan 8 vaknade man upp och kunde inte somna om =o(


Ja ja man skall inte lipa över det utan jag fick ta tillvara på tiden och började tvätta, ska laga lite middagsmat till familjen med så att de slipper det bestyret ikväll.


Är lite småtjurig för att det är kallt och gråmulet ute men solen skulle ju dyka upp till helgen och då är man ju ledig så man får överleva tills dess.


Nu måste jag ha lite kaffe i kroppen!


Hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards