Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Arga Rut - 9 maj 2009 18:45

Så där ja nu har jag bytt sängkläder, dammsugat, svabbat, dammat, tvättat, möblerat om lite, druckit lite kaffe, städat lite till bla bla bla.


Sedan säger jag ju bara till kollegan att jajamensan det är bättre att städa än att jobba =o)

Gud vad jag längtar till den 20:e nu .... vi kan babbla hela natten för familjen far till Bollnäs så vi kan sitta här hemma och fnittra, äta gott och dicka vad det nu var du skulle bjuda på *asg*.


Nu ska jag plocka undan den torra tvätten!


Sen blir det thaimiddag .... orkar inte kaga mat så det blir gubben som får köpa med sig när han kommer hem.


Kramen


Av Arga Rut - 9 maj 2009 10:38

Jaha då vet jag hur denna dagen blir, städa städa städa.

st�da.jpg

Gubben undrade om vi skulle följa med på fotboll men jag skiter i det och tar på mig städhucklet stället!


Känns som att dagen inte kommer innebära så mycket kuligheter men skitsamma det kommer kännas skönt senare då allt skiner och luktar gottigt =o)


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards