Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Arga Rut - 8 maj 2009 06:16

Jajamensan klockan 16.00 är det som att släppa ut kossorna på grönbete =o) Jag slutar då så jag kommer nog att hoppa runt och hittar jag en gräsfläck skal jag ta mig tusan rulla mig på den med *asg*.

Ska bli så skönt att va ledig i helgen .....


Sedan hatar jag pollen .... mina ögon svullnar upp och näsan rinner!

Ja ja man överlever ju men man kanske ska ta sig till doktorn och få nån bättre medicin??!!


Närmsta veckorna kommer att rusa fram och vi har mycket att göra:

  • 12/5 Utvecklingssamtal med E
  • 14/5 Tjejernas födelsedag
  • 14/5 Läkarbesök med E
  • 19/5 Utvecklingssamtal med N
  • 19/5 Möte i tjejernas skola

Så här kommer det att rulla på närmsta tiden så jag behöver min ledighet kan jag tala om. Skulle behöva åka iväg nånstans och ladda upp batterierna.


Ha nu en underbar dag!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards