Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Arga Rut - 29 maj 2009 20:58

Skall äta lite gott och kolla på tv sen blir det tidig kuddkramning för mig eftersom jag ska jobba imorgon.


Tjejerna har iallafall hittat sina avslutningskäder + att vi även köpte lite nya skor, de kommer att va så fina på avslutningen.

Mamman det vill säga jag fick oxå köpa nya skor och fan ta ungarna om de ens tänker tanken på att sätta på sig dem ha ha ha.


Önskar alla en mysig kväll.

Av Arga Rut - 29 maj 2009 09:44

Gudars vad skönt att det är Fredag och att man är ledig .... i och för sig jobbar jag hela helgen men man får se fördelar med det med då det tynger ner plånboken nästa lön =o)


Ska försöka hitta avslutningkläder till tjejerna idag + att jag måste ha lite nya skor då döttrarna har stulit mina.

Om man har tonårsdöttrar så vet ni vad jag pratar om, deras fossingar luktar ju inte direkt hallonsylt utan skorna behöver sättas i  typ karantän. Jag tror att skorna efter deras användande skulle kunna gå under ordet mordvapen *asg*.

Ja ja på mina fötter sätts inte de skorna nått mer det är ett som är säkert utan jag får köpa nya!


Gubben slutar tidigt idag och ska på ett möte vid 14 sen skall vi nog åka till Sickla och kolla läget.


Ha det gott i solen

Ovido - Quiz & Flashcards