Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Arga Rut - 27 maj 2009 20:56

Jag sitter vid den ena medans gubben sitter vid den andra och kollar på Barcelona - Manchester United med hörlurar i öronen =o)


Själv ska jag kolla på Grey´s och äta piggelin!


Hej hopp

Av Arga Rut - 27 maj 2009 19:03

Gordon är visst inte född -72 utan -66  (kollegan har erkänt sitt fel i en kommentar) FY PÅ DIG kollegan ....... här sitter jag och skriver saker och så stämmer det inte ..... men Gordon loves me nu när han hört att jag tror att han bara är 72:a *ASG*!


Förresten kollegan jag hoppas att det löste sig med GW-regeln och att personen som behövde hjälp inte blev arg över mitt uttalande om att man skall se helheten ( om du nu vågade säga vad jag sa) hi hi hi.


Tjejerna är på Grönan så vi lagar middag som ska va klar när de kommer hem de små rackarna.


Ha en fin kväll!

Av Arga Rut - 27 maj 2009 05:58

Det som gäller denna morgon/dag är följande:


  • Dricka lite kaffe
  • Sminka mig
  • Komma ihåg att få med mig allt till jobbet
  • Smörgås kanske
  • Får inte glömma skorna =o)
  • Jobba lite
  • Jämka lite
  • Gnälla mycket (förhoppningsvis inget men ....)
  • Möta gubben
  • Handla hem mat

osv, osv, osv ..... det är ju inte ett så där rackarbajs spännande liv man lever alltså men jag är nöjd ändå.


Ha nu en underbar dag allihopa

Ovido - Quiz & Flashcards