Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Arga Rut - 24 maj 2009 23:14

Ska tvätta av mig snyggmasken och sedan krypa ner i den nybäddade sängen och zappa runt lite mellan tv kanalerna sen blir set suss för hela slanten.

Jag är ledig imorgon och ska fixa lite, det är ju underbara löningsdagen med så jag är nöjd och belåten.

Det var en bra lön denna månaden då jag jobbade i påskas + att nästa lön lir fin den med då vi får retroaktiva slantar från oktober förra året så 5600 extra sådär tackar man inte nej till =o) Ska allafall spara dessa till semestern som börjar v.29


Har jämkningar för två perioder under veckan med så det lär ju bi intressant kan jag tala om. Kommer oxå att handleda två av våra sommarjobbare veckan innan midsommar och får det fina lilla bidraget 228 kr för detta ha ha ha.


Längtar till midsommar nu då vi ska till Bollnäs och bara vara!!


Ha en underbar Söndagskväll den lilla stund som är kvar.


Kram & Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards