Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Arga Rut - 18 maj 2009 22:36

Här har man fixat med tjejernas matsäck tills imorgon, lagat middagsmat så att det är klart tills imorgon + att vi får lunchlådor osv, osv.


Ska först på utvecklingssamtal klockan 17, sedan klockan 18 är det möte i skolan med både elever och lärare då det stökas en del i klassen så nu måste det till nån åtgärdsplan så att de som stör skärper till sig.

Det tråkiga med sådana här möten är oftast att de föräldrar och barn som behöver va på plats oftast inte är det och det andra är att de föräldrar som kanske måste inse att våra ungar inte är änglar jämt måste börja fatta. Bara att hålla tummarna så att allt blir jättebra.


Efter alla möten mm skall jag ta mig fan lägga mig i soffan och växa fast där tror jag.


Längtar tills Onsdag då jag, kollegan och M skall fnittra långt in på nattkröken!


Ha det 

Av Arga Rut - 18 maj 2009 18:17

Nu ska jag bara handla lite i affären sen är det kväller HA HA HA!


Wonderful!


Kram

Av Arga Rut - 18 maj 2009 05:45

Jaha då var helgen över igen! I och för sig en vecka närmre semestern men ändå ... det är förenat med döden vareviga måndag.

Har legat och snorat i natt och vridit och vänt på mig men jag får skylla mig själv då allergimedicinen glömdes bort.


Jobbar till klockan 5 idag sen hem och fixa iordning tjejernas matsäckar till deras utflykt de ska göra med skolan imorgon, efter det blir det troligtvis soffan. Gubben ska på fotboll ikväll så vi tjejer blir ensamma hemma.


Hoppas nu bara att dagen blir lugn, att folk har annat att göra än att kontakta mitt jobb, de får gärna höra av sig imorgon men för guds skull en lugn Måndag ..... är det för lite begärt ??!!


Nej gott folk, hoppas att er Måndag blir riktigt bra iallafall ( även om det är en skitdag).


Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards