Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Arga Rut - 10 maj 2009 20:33

Nu skall det rullas köttbullar, skittråkigt och jag hatar att bli klabbig om händerna men jag är nöjd i slutänden då man kan mumsa i sig allt =o)


Somnade faktiskt en stund i soffan innan och en liten powernap är inte helt fel kan jag tala om.


Blir väl att kolla tv sen och fixa iordning lite!


Ha det bra

Av Arga Rut - 10 maj 2009 15:54

Mina tjejer fyller år på Torsdag så nu har jag passat på att slå in alla paket medan de och deras far är och fiskar. Kan tala om att jag är helt färdig nu!

Det var väl attans vad man skall köpa mycket jämt + att de får presenter av alla far & mor färäldrar med så nog är de bortskämda de små rackarna.


Ska krypa ner i soffan nu och kolla lite tv tror jag!


Kram

Av Arga Rut - 10 maj 2009 08:32

Det är en av de roligaste sakerna jag vet när andra skriver eller säger fel ...... jag påpekar det direkt hi hi hi.

I kommentaren på förra inlägget skrev kollegan under med "kollegab"

 Detta är hysteriskt kul *asg*!







Ovido - Quiz & Flashcards