Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Arga Rut - 3 januari 2010 20:30

Jajamensan igår drog det till i ryggen så in i helvete så nu är det extra noga att jag är försiktig annars blir det ryggskott.

 

Gubben har fått massera med en specialkräm som jag fått av min mamma och den hjälper väl någorlunda.

 

Skall jobba imorgon igen och får se hur det går med ryggen, måste kolla om det kommer ut lite nya tjänster oxå för det är i nuläget helt ohållbart att arbeta skift som jag gör. Familjen behöver mig hemma när de är lediga och det är ta mig tusan min skyldighet att försöka ordna till det om inte så kanske min arbetsgivare kan vara lite tillmötesgående. Vi får se hur det blir med allt ... fortsättning följer!

 

Nu önskar jag er alla en riktigt bra kväll, själv skall jag be gubben smörja in min rygg för att sedan lägga mig tillrätta och glo på tv.

 

Hej svejs

Av Arga Rut - 3 januari 2010 17:56

GRAN eller GRANNE det är frågan *asg*

 

Du är bara för rolig du, har skrattat så tårarna rinner!

 

Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards