Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Arga Rut - 14 januari 2010 12:35

När man var yngre hade man inte en massa krämpor mer än lite knäont pga fotboll + mensvärk from hell. Nu när man börjar närma sig 40 då har man ledproblem, ryggproblem och alla andra jävla problem man kan komma på ... hur kul är detta på en skala då ?? Nej inte kul alls kan jag låta meddela.

 

Jag överlever det onda men känner att jag blir en jävla gnällkärring men det får ni som drabbas överleva så är det bara. Jag är utredd för reumatism men det visade inget och sen sket läkaren i att fortsätta kolla upp mig och som gammal vårdpersonal går inte jag till läkaren i onödan, skall vara snudd på döende om jag skall dit. Är trött på allmänläkare som kliar sig i huvudet och inte riktigt vet vad som skall göras. Alla läkare skulla varit som den min dotter träffade för ett tag sedan, han skötte sig exemplariskt och hon fick omedelbart hjälp.

 

Ja nu kanske inte alla läkare är dåliga men de flesta jag träffat har inte varit tillmötesgående utan snarare sett mig som patient som ett problem!

 

Förresten kollade ni på Uppdrag granskning igår ??  Jag blir så satans upprörd på hur vissa saker och ting hanteras i detta land så det inte är sant!

 

Nu blir det iallafall lite kaffe och sen skall jag ta värmedynan bakom ryggen och hålla tummarna för att den börjar bli bättre.

 

Ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards