Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Arga Rut - 11 januari 2010 06:17

Jajamensan då var det dax igen att ta sig till jobbet i - 17 grades kyla men skitsamma  dagen kanske går fort !!

 

Är lite småfundersam över saker som skrivs på boggar ch på facebook, har alltid fått höra att jag är en ärlig prick som ibland kan va elak i det jag säger. Framför allt är det väl så att jag är den personen som öppnar käften när ingen annan gör det fast de har samma åsikt men inte vågar stå för det.

 

På facebook har jag nu sett att en person skriver en sak och en annan fräser till men när de träffas så är det ingen som låtsas om något ... ganska kul fenomen. En av dessa personer har även "hängt" ut mig på en blogg en gång men jag är mycket tveksam till att hon skulle våga säga samma sak hon skrev rakt upp i mitt ansikte ..... fegisar eller är det taktiska personer ??!!

 

Ja ja ska inte sitta här på morgonkvisten och bli upprörd över mindre betydelsefulla personer men en sak är säker .... Jag skulle aldrig hänga ut folk med namn på det viset i en blogg.

 

Gubben ska iallafall följa med E idag och byta ett par byxor som hon köpte igår, de var inte tillräckligt smala i benen =o)

 

Kvällen kommer nog att sluta i ryggläge  soffan, skall försöka köpa en ny soffa iallafall men det gäller att spara ihop slantarna först.

 

Ha nu en underbar dag allihopa!

Kramen

Ovido - Quiz & Flashcards