Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Arga Rut - 6 januari 2010 06:19

Igår var det en riktig skitmorgon kan jag meddela, utanför huset drattar jag på röven så att det står härliga till Aj Aj Aj. Tar mig upp och springer / haltar / hasar till bussen och hinner med den JIPPIE. Kommer till Slussen och vad ser jag då .....jo tunnelbanan går inte som den ska överhuvudtaget, ilsknar till men står och väntar och till slut så kunde jag ta mig till jobbet.

 

Satt på jobbet och hade ont i röven och önskade bara att dagen skulle ta slut och som tur va så gjorde den det klockan halv 5 då gick jag hem

 

Hemmet var alldeles tyst och lugnt då resterande familj var på besök på annat ställe.

När familjen väl kom hem så hade de hittat en mobiltelefon så gubben ringer upp ett nummer de hittade i mobilen och ett, tu tre kom familjen och hämtade sin tillhörighet och vår familj blev en chokladask rikare på kuppen TACK =o)

 

Ja och nu är jag strax på väg till jobbet i -18 grader .... undrar hur jag kommer att överleva detta nu då ??

 

Förresten inte nog med allt annat som hände på morgonen mina favvostövlar gick ju givetvis sönder oxå så hej sopnedkast !!

 

Ha nu en underar dag !

 

Hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards