Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Arga Rut - 12 januari 2010 06:43

Har ju haft ont i ryggen i några dagar och trodde att det var på bättringsvägen men som man säger, det blir värre innan det blir bättre!

 

Jo jag tackar kan ju härmed meddela att jag återigen har fått ett jävla förbannat ryggskott. Jag stönar när jag går och när jag går så ser jag ut som en fälkniv.

 

De enda ställningarna som fungerar är sittandes (då dör jag när jag skall resa på mig) eller liggandes (då dör jag när jag skall resa på mig)!

 

Blir så förbannat irriterad ... är man på väg att bli gammal eller gammal ???? Fan  oxå ..... min kropp är inte så många år och borde hålla ihop bättre.

 

Mina döttrar höll på att skratta ihjäl sig sist när jag råkade ut för detta men idag kniper de ihop. de vill nog inte se sin mamma grina så illa en gång till!

 

Jag kan inte annat än att önska er friska oskadade mäniskor en bra dag ... själv skall jag föröka att andas utan att stöta fram en massa gutturala oljud

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards