Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Arga Rut - 29 januari 2010 06:18

Jag är ju inte ledig i helgen utan jobbar 17-02 imorgon men det innebär att jag har Fredagskvällen hemma med familjen + att jag är hemma på Söndagen oxå =o)

 

Gubben mår sådär och jag hoppas vid mitt liv att medicinen funkar fullt ut snart så att han kan få lite ro i kroppen. Inatt sov han i en av döttrarnas rum medan hon låg inne hos mig. Gubben hade sovit lite bättre men blev stressad inatt vid 3 då han vaknade till och kollade klockan på armen så nu är det bestämt .... ingen klocka på armen när man sover.

 

Dagarna går iallafall fort och jag kan meddela att fy fan vad trött jag är, går ju upp klockan 5 varje morgon nu för att se till att gubben får i sig lite att äta, att han skall pusta ut innan han lämnar hemmet osv, osv. Min tröst i det hela är att detta går ju över och att allt bara kan bli bättre.

 

Ha en underbar dag

Ovido - Quiz & Flashcards