Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Arga Rut - 13 januari 2010 17:53

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då var jag 27 år gammal och livet lekte, mamma till två tjejer och ganska nöjd med livet =o)


VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Var extremt nöjd med att vi hade flyttat
 
FEM SNACKS DU GILLAR
Pepparchips, chilinötter, popcorn, mandlar och jordnötter
 
FEM LÅTAR DU KAN HELA TEXTEN UTANTILL 
 Hmmmm ingen kan jag meddela


FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
Jag skulle resa, shoppa och hjälpa mina nära och kära litegrand

FEM DÅLIGA VANOR
röker, röker, röker, röker och röker


FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Läsa böcker, äta god mat, umgås med min familj, sova, vara ledig
FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
lack och läder samt plissérade saker


FAVORITLEKSAKER
Datorn
FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNING
Alla som vill göra det här får gärna göra det ;)

Ovido - Quiz & Flashcards