Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Arga Rut - 20 januari 2010 06:21

Ja då sitter jag här med en kopp kaffe och skall strax göra mig iordning för att åka till jobbet ..... slutar 16.30 idag och det lir en tidig kväll kan jag meddela då jag imorgon börjar 06.30 Fråga mig inte hur jag tänkte där men så blev det, kommer sitta och gnugga sömnen i ögonen hela dagen tror jag =o)

 

Idag är väl för övrigt barnfamiljer och andra som får pengar på kontot glada, kan meddela att vi är det iallafal. Usch vad Januari månad alltid är så attans fattig, känns som att man aldrig lär sig att spara ordentligt men än är det ju inte försent.

 

Sedan kan jag meddela att GUD VAD JAG VILL HA VÅR OCH SOMMAR NU PÅ MOMANGEN! Är evinnerligt trött på vinter och mörker just nu.

 

Ha en riktigt bra dag gott folk.

Ovido - Quiz & Flashcards