Alla inlägg under maj 2009

ESC

Av Arga Rut - 16 maj 2009 22:42

Usch vilken tråkig skit säger jag bara!


Längtar tills klockan klämtar slutet för programmet så att man kan kolla på något vettigt.


Ha en bra kväll


Kram

Av Arga Rut - 16 maj 2009 10:19

Godmorgon!


Idag ska vi in till stan en stund och kolla runt lite. Familjen är trögstartad idag ..... Gubben ligger i en fåtölj, E ligger i soffan, N sover fortfarande och ja jag sitter här framför datorn och svär över pollen!


Blir väl melodifestivalen ikväll kan jag tro och jag måste ju tillägga att jag inte gillar Sveriges bidrag men men vi får se hur det går för operasångerskan.


Ska nog göra slingor i döttrarnas hår oxå hmm man kanske skulle färga lite själc med då det finns ett antal gråa hår som försöker titta fram lite här och där, man kan ju inte pincetta bort alla så färg får det bli tror jag.


Ha det bra


Kram

Av Arga Rut - 14 maj 2009 06:01

Jisses vad trött jag är!


Skall fira mina tjejer idag eftersom de fyller 14 år de små rackarna.


Hörs sen!


Kram

Av Arga Rut - 13 maj 2009 17:23

Ha ha ha nu undrar ni allt vad rubriken innebär =o)


Kan tala om att vår brevbärare har sett till att jag har fått bryta mig in i mitt eget postfack för att få ut ett paket han tryckt in som var alldeles för stort ........ IDIOT säger jag bara!


Tur att ingen såg mig när jag utförde denna handling för det kom mycket mycket fula ord ur truten på mig kan jag tala om.

När jag väl fått sönder paketet i miniatyrbitar  och ta ut paketen som låg i så kunde man stänga luckan som numera är lite snedvriden men det är ett problem som inte jag äger utan posten.


Kursen dag var bra men jag är trött i huvudet och jag har en del att läsa igenom så att man fattar allt.


Tjejerna är och handlar en födelsedagspresent till sin kompis som fyller år på Fredag så när de kommer hem ska vi äta middag.


Gubben är i Uppsala på fotboll med kompisar så han dyker upp senare ikväll.


Jobbar bara till klockan 14 imorgon sen blir det födelsedagsfirande, läkarbesök och mys för hela slanten.


Måste fixa iordning presenterna från pappa oxå hmmmm undra när jag ska hinna med detta då??


Kramelikram

Av Arga Rut - 12 maj 2009 22:08

Nu ska jag kolla lite på Mr Gordon sen blir det natti, natti för arga ruts familj.


Ska ju på utbildning imorgon hela dagen så det är skönt =o)


Ha det gott


Natti natti

Av Arga Rut - 12 maj 2009 17:33

E:s utvecklingssamtal gick super och vi har även fått se N:s omdöme och allt är tipp top, kan man annat än att bli sjukt stolt över de fina tjejerna.


Är ganska trött men vi skall göra fläskfilésallad sedan blir det ryggläge i soffan.


Kramen

Av Arga Rut - 12 maj 2009 04:53

Uppe redan vid 04.20 ...... galet......jajamensan!


Bytte arbetspass då jag ska på utvecklingssamtal idag och då kan det bli så här att man får börja astidigt ..... INTE POPPIS I MIN VÄRLD ..... men vad gör man inte för sina barn?!


Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att efter utvecklingssamtalet laga lite middag, äta och tro att jag kommer att titta på tv men i själva verket kommer jag att lägga mig på soffan och somna istället.

Skitsamma jag kommer vara trött men det är ju inte ett dugg socialt för familjen hmmm ja ja det blir nog bra det här med.


Imorgon ska jag på utbildning hela långa dagen Zzzzzz


Ha nu en riktigt braig dag!


Kram

Av Arga Rut - 11 maj 2009 08:56

Bläddrade runt lite och plötsligt kom det upp en ruta med info om att min dator hade ett litet virus ...... tack gode gud för att det var lättbehandlat, lite klick här och där sen var den frisk igen =o)


Hatar att få in skit i systemet men jag blir nte förvånad!


Ska iväg och jobba om en stund + att vi har planering för två perioder så nu skall man veta hur man ska jobba fram tills i September kul jul.


Ha det så gott!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards