Alla inlägg den 6 april 2009

Av Arga Rut - 6 april 2009 18:49

Min magkatarr håller i sig men man måste ju äta .... sitter här nu med ont i magen men som sagt var jag vet ju att det går över men det är irriterande under tiden det gör ont.


Det blev hemmagjorda hamburgare till middag och om en stund ska vi ta oss en promenix i det sköna vädret sedan är det dax att göra sig iordning till jobbet. Ska hämta ut ett paket med gardiner under promenaden med, ska bli skönt att sätta upp dem så att man kan dra för i sovrummet för nu är det alldeles för ljust så man vaknar ju tidigt på grund av det.


Ha det så gott i vårvädret.


Kram

Av Arga Rut - 6 april 2009 09:40

Ja inte blev det till att sova så där jättelänge idag heller men ska hoppa ner sen och vila lite eftersom jag jobbar natten.


Tjejerna ska vara med kompisar idag och de ska väl till Ringen och handla eller nått, de kommer inte att vara hemma iallafall med kompisarna då jag ska sova.


Måste plocka bort filter från våra element med då de skall bytas och gubben ska ner efter klockan 16 och hämta nya, sen i nästa vecka ska det komma några gubbar och montera på termostater på elementen. Tycker att detta är ganska konstigt att det inte är gjort innan folket flyttade in i det nybyggda huset men bättre sent än aldrig.


Myser av att se solen utanför fönstret just nu men samtidigt ser jag ju att jag måste putsa fanskapen med, sjukt skitiga kan jag tala om. Får se om jag inte kan muta tjejerna att hjälpa till nån dag =o)


Imorgon ska E:s kompis sova över här + att min kusse kommer och tar farväl efter sin tid i Sthlm men henne ser vi ju snart igen eftersom det kommer att firas studenten för en annan kusse om ca 2 månader. Vi funderar på att sova på hotell då iallafall så att det blir som en liten minisemester men vi får se. Som vanligt när man skall neråt landet så finns det typ 1000 saker man ska hinna med + 1000 personer som man ska hinna träffa och jag känner mig inte riktigt tillräcklig för att hinna med allt. Ja ja det löser sig alltid de jag hinner träffa träffar jag och de jag inte hinner träffa får jag se en annan gång, sen är det ju så att man kan ju åka till oss oxå men det sker sällan kan jag tala om.


Nu ska jag ta mig lite frulle tillsammans med döttrarna!


Kramen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards