Alla inlägg den 15 april 2009

Av Arga Rut - 15 april 2009 20:34

Jisses hur mycket snor kan det finnas i en stackars näsa ?? Snörvel, snörvel!


Dagen har varit ganska bra faktiskt förövrigt, högsta chefen hörde av sig angående ett brev jag skrev och det var ett riktigt bra samtal där jag fick förståelse för det jag ville ha fram =o)

Sedan babblade vi en massa annat kuligt som vi brukar göra .......


Ska ta och se över mitt svhema imorgon med och förska ta bort ett helgpass för vi ska bara ha fyra ocg jag har dessto mer.


Ska ta mig en liten macka nu + massor av nässpray sedan blir det soffläge och Grey´s.


Kram och natti natti

Av Arga Rut - 15 april 2009 07:27

Måste ju säga att dagen på jobbet igår var en riktig pissdag. Förkyld, ingen förståelse, planering osv ..... jag tjurade ordentligt kan jag tala om.


Ska iväg och jobba idag med med täppt näsa och kliande ögon men man får överleva för om  man nu är hemma och är sjuk så förlorar man ju ca 1200 på karensdagen och det har jag ta mig tusan inte råd med just nu.


Tjejerna fyller år, vi skall inhandla saker till hemmet, sommardäck ska inhandlas mm så här får man kämpa och slita för att få ihop ynka slantar.


Solen skiner iallafall och det är ju underbart =o)


Ha en fin dag!


Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards