Alla inlägg den 22 april 2009

Av Arga Rut - 22 april 2009 06:36

.... detta innebär att jag jobbar On + To + Fr sedan kommer jag att vara ledig i hela 2 dagar. Kollade igenom schemat och har bara varit ledig ynka 2 dagar de senaste 14 dagarna PUH säger jag bara.

Är trött, grinig och allmänt purken just nu men det går över bara jag får vila lite =o)


Det lilla bidraget man får på Fredag som kallas lön ska vi försöka göra något kul med + att tjejernas födelsedagspresenter skall inhandlas och deras önskelista är ju inte liten men vi får se hur det blir med presenter.


Sista dagarna har de haft en attityd gentemot oss vuxna så att man blivit gråhårig på förtid, en sak är säker och det är att diskutera det är något döttrarna inte backar för.

Bortförklaringar på allt har de med så att jag och gubben har fått stå enade tillsammans med en hård yta kan jag tala om. Har det hjälp kanske nu undrar ..... ja vi undrar vi med ha ha ha.

Nej deras tonårshormoner är i total katastrof just nu så vi får försöka stå ut så gott det går!


Nej gott folk nu skall jag ränna iväg men passar på att önska er en underbar dag!


Kramen


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards