Alla inlägg den 18 april 2009

Av Arga Rut - 18 april 2009 09:20

När man får sova ut länge då vaknar man skittidigt men när man skall upp tidigt då är det inga problem med att sova vidare .......


Skall jobba till tre inatt så jag hade velat sova ite längre men jag får väl ta en pensionärstupplur lite senare =o)


Gubben min kommer och hämtar mig inatt iallafall så jag kommer hem tryggt.


Vi är lite småsjuka allihopa nu och snorar ikapp, så sjuka vi varit under hösten/vintern har jag då aldrig varit innan och jag blir lite lätt irriterad. Nu vill jag ha sommar och värme så att man har en chans att bli 100 % frisk. Inte nog med detta utan när graderna ute skuttar fram och tillbaka som en jäkla studsboll så tar mina leder stryk och det gör ont!


Även om jag arbetar ikväll så måste jag ju se på Robinson och titta på den person som jag tycker är en stor galning .... måtte personen bli utröstad snabare än snabbast.


Ha det så gott så hörs vi sen!


Kramen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards