Alla inlägg den 11 april 2009

Av Arga Rut - 11 april 2009 18:35

Gubben ringde precis och frågade om jag visste vad hans pinkod till mobilen var ..... hallå säger jag bara!

Som tur är så hittade jag pappret där koden står annars hade vi nog blivit galna båda två =o)


Ska strax laga till lite middag och sen titta på tv:n och bara mysa, tror att det blir lite tända ljus oxå bara för att höja mysfaktorn.


Ska ju jobba imorgon igen och ta mig tusan säger jag bara om det poppar loss inatt med då blir jag tokig. Som jag berättade för kollegan innan så kan jag inte ha öronproppar då jag vaknar upp alldeles svettig och tror att de glidit in i hjärnan på mig .... skratta ni bara ... detta är ett problem *asg*. Känner mig som en riktig gnällis men det struntar jag i, folk får poppa loss i rimlig tid men 4 på morgonen är inte ok.


Njuter av att solen skiner men deppar för att man inte har kunnat vara ute i solen på hela dagen då jag jobbat men men min tid kommer oxå, vill ju få fram lite fräknar på nästippen så att man ser lite piggare ut.

Avskyr egentligen mina fräknar men de kommer ju upp varje år så man får väl börja förlika sig med tanken på att de dyker upp när man minst anar det och acceptera dem och till slut börja gilla dem!


Ha nu en alldeles underbar Påskafton!

Av Arga Rut - 11 april 2009 07:20

Eller god och god efter denna natt med dunka dunka skall snart grannen som inte fattar vanligt lägenhetsvett få känna på dunka dunka. Alltså vad är grejen att spela pissmusik klockan 4 på morgonen ?? Folk är lediga och det är påsk jippie men det finns ju folk som jobbar och sliter även om de helst av allt skulle vilja va lediga och rocka loss de med.


Nej idag åker det upp en feting till lapp i porten kan jag tala om!

Piss på dig / er som inte ens har bra musiksmak!


Anyway idag jobbar jag till klockan 17 sedan är det hem och slappa kan jag tala om, arbetar ju imorgon med men på Måndag är jag iallafall ledig PUH.


Blir väl till att kolla Robinson och CSI Miami sen sova och säkert vakna till dunka dunka igen men då kan jag i min vilda värld inte svara för handlingarna kan jag tala om =o)


Har hört skvaller om att det ska bli en sjukt varm dag idag oxå så njut ni lediga människor och tänk inte en tanke på oss stackare som sitter inne på ett kontor och servar allmänheten ;o)


Kram på er!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards