Alla inlägg den 7 april 2009

Av Arga Rut - 7 april 2009 15:15

Sådär ja efter 5 timmars sömn är man vaken och iordninggjord, sitter och gäspar STORT och kommer somna snabbt i sängen ikväll tror jag =o).


Jobbar inte förrens på Fredag igen så det är underbart, kommer att jobba hela helgen men som sagt det blir fina slantar sen så jag ska inte klaga.


Ser fram emot Midsommar då jag är ledig och vi ska iväg till sommarstället i 4 dagar så det ska bli riktigt skönt sen kommer ju den efterlängtade semestern v. 29 så det är nedräkning dit.


Vi har inte bestämt oss riktigt för vad som händer under semestern men det kan va ganska skönt att bara ta dagen som den kommer med, gubben har lite svårare för detta men han måste lära sig och inte stressa sig igenom livet!!


Ska ta mig en kopp kaffe ute på balkongen nu och känns solen skina lite småvarmt i ansiktet på mig =o)


Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards