Alla inlägg den 12 april 2009

Av Arga Rut - 12 april 2009 16:38

Ville bara tala om att kollegan är supersnäll .... min familj satt i en havererad bil innan och han åkte och hämtade upp dem gullig som han är.


Kram

Av Arga Rut - 12 april 2009 07:12

Jobbar bara idag med sedan är jag ledig imorgon + att familjen kommer hem. Lillfisen har visst åkt på en förkylning så hon är väl inte på tip topp humör och jag lovar er att jag kommer att bli smittad.


Ska bara mysa i kväll och sen kan jag lova att jag ska sova ut imorgonbitti inte en endaste klocka i hela världen ska få väcka mig =o)


Det har iallafall varit tyst i huset inatt eller så är det så att jag sovit så hårt så att jag inte hört nått men skit samma sovit har jag kunnat göra och det känns ju underbart.


Tror att jag ska ta mig en promenad senare ikväll om det fortfarande är underbart väder ute då, har man suttit instängd på jobbet hela helgen så kan man ju behöva lite luft i lungorna.


Hittade ett nytt jobb med inom den myndighet jag jobbar på som verkar spännande tror att jag skall skriva ihop en liten ansökan och hålla tummarna så att man får lite förändring i vardagen.


Ha nu en underbar förmiddag!


Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards