Alla inlägg den 10 april 2009

Av Arga Rut - 10 april 2009 19:39

Jajamensan då var den här arbetsdagen över och jag sitter i hemmets lugna vrå och ska precis alldeles strax äta lite middag efter detta kommer jag att somna snabbt tror jag.


En kompis bjöd hem mig idag på påskmiddag med hennes släkt men jag orkade bara inte att åka dit, sov ganska uselt inatt då det spelades musik mm.


Familjen har det bra i sommarhuset och jag saknar dem kan jag tala om, visst det är skönt att vara ifred ibland men nej det räcker med att vara ifred ett dygn sen vill jag ha hem dem igen =o)


Vi kanske hörs senare!


Kram

Av Arga Rut - 10 april 2009 06:58

Godmorgon gott folk!

Här sitter man med en kopp kaffe och försöker vakna till liv efter en ganska illasovande natt. Har vridit och vänt på mig 10.000 gånger men till sist somnade jag.


Ska iväg och jobba om en stund men önskar er en riktigt bra dag.


Återkommer när jag kommit hem och slagit ner arslet i soffan igen =o)


Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards