Alla inlägg den 8 april 2009

Av Arga Rut - 8 april 2009 20:43

Jajamensan nu är det mys med familjen ikväll .... ser ju inte dem förrens på Söndag igen!


Kommer att sakna dem men jag gräver ner mig i jobb så dagarna kanske går lite fort ändå!


Kram

Av Arga Rut - 8 april 2009 14:12

Tänkte ju slappa lite på soffan men nej det blev fönsterputsning istället!


Så kan det va en dag i mitt liv =o)


Hej svejs

Av Arga Rut - 8 april 2009 11:15

Jag höll på att skratta ihjäl mig igår åt min kusin ...... Hon satt och fikade på en uteservering med en kompis, plötsligt frågade kompisen om F tappade en muffinsbit i kaffet men nej det hade hon inte gjort. De satt kvar ett tag och drack upp sin latte och i botten på F:s kopp låg det en fågelbajs HA HA HA HA HA.

Detta är hysteriskt roligt tycker jag!


Idag blir det en slappardag, tjejerna ska på bio senare och jag ska ligga och läsa bok tror jag, får se vad som händer.


Hej svejs!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards